piątek, 23 listopada 2012

blogi

w ostatnim czasie wyszukuję i czytam różne blogi, moim kryterium wyszukiwania są blogi gejów, blogi jak to blogi ktoś zaczyna pisać i pisze z większą lub mniejszą częstotliwością i wiele tych gejowskich na które natrafiałem umarło, martwy blog to taki na którym od co najmniej roku nie pojawił się nowy wpis co nie zmienia faktu, że jest na nim zawarta historia życia jakiejś osoby z jakiegoś okresu życia, przyznam, że właśnie mnie samego lektura różnych blogów pchnęła do pisania nadal tego bloga, jednak chęć wypisania się gdzieś też tu ma nie małe znaczenie; zauważyłem, że blogi te, które czytałem w większości są pisane przez osoby młode nie zawsze jest to napisane wprost ile ten blogowicz ma lat jednak z treści jaka jest na nim i to o czym blogowicz pisze można wywnioskować jego wiek, właśnie w kontekście tego zauważam że nie wielu jest moich rówieśników, którzy piszą blogi pewnie dlatego że oni już zwyczajnie żyją swoim życiem: pracą, byciem z drugą osobą ... a takich dinozaurów jak ja którzy odkryli w sobie geja i próbują teraz nawiązać znajomości w tym środowisku pewnie jest niewielu;
w sumie bolączką jaką zauważam u mnie jest fakt, że mam parcie na młodszych ode mnie, ujmując to inaczej: wole młodszych jednak
dla młodych jestem za stary, a starsi mnie nie pociągają :-(
a tacy młodsi którzy preferują takich jak ja jakoś nie jest mi dane spotkać, no może spotykam towarzysko jednak te kontakty się nie utrzymują;
młodszy chłopak spotykając osobę w moim wieku oczekuje, że będzie taki miał stabilną prace, a najlepiej swój biznes, mieszkanie albo jeszcze lepiej dom, samochód, żeby było po studiach ...
u mnie tego nie znajdzie, nie mam przynajmniej na chwile obecna tego do zaoferowanie, co mogę dać drugiej osobie jedynie siebie, swój czas, swoją uwagę jej ... niby wielu mówi, że właśnie o to im chodzi ale jednak ...

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz