sobota, 24 listopada 2012

ja i blogi

czytając kilku blogów zauważyłem, że kilku z blogowiczów chwali się tym, że dzięki blogowi nawiązali nowe znajomości wymieniają nazwy blogów osób z którymi się spotkały i je osobiście poznały pisząc, że znaleźli w nich nowych znajomych, też tak bym chciał; ale tu znów wrócę do powtarzanego tu swojego refrenu, że jestem zdecydowanie starszy od tych osób więc podejrzewam, że tak nie będzie, mało który młody gej chce poznawać starszego kolesia-geja :-( ;w środowisku hetero 30+ to wiek mężczyzny w sile wieku, dojrzałego, przez kobiety w jakimś stopniu pożądanego, natomiast w środowisku gejowskim to dla tych poniżej 30 lat mężczyzna w wieku 30+ to taki jak miałem okazje od kilku usłyszeć wiek przed emerytalny dla nich, większość interesują chłopacy do 30 lat, czasem do 35 lat ale to pod warunkiem, że się posiada własny kąt, prace z zarobkami przynajmniej te 2500 i samochód żeby ich facet mógł zawieść na imprezę do innego miasta czy na jakiś wypad za miasto, nie mam tego i jak na razie nie zapowiada się, że szybko uda mi się tego dorobić, a jeśli uda to będę już wtedy co najmniej  40 latkiem :-( ; smutna rzeczywistość; nie chcę być sam, nie chcę mieszkać nadal z matką, chciałbym się móc usamodzielnić ale jak to zrobić nie mając pracy nie mając perspektyw na przyszłość, nie mając wsparcia jakiejś życzliwej REALNEJ osoby ...

2 komentarze:

  1. Eee, wcale tak nie jest :) Osobiście nie uważam, by 30 stanowiła jakaś oddzielająca skutecznie barierę. Mężczyzn po 30 uważam za seksownych nie mniej niż przed tą "przeklętą" ponoć liczbą. Head up, man!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niby tak samo wielu mówi, jednak jak przychodzi co do czego rzeczywistość okazuje się inna zauwarzam to też teraz kiedy znów odblokowałem profil na fellow wielu ma widełki wiekowe do 30 lat, zdarzają się też wyjątki co mają do 35 lat, jednak jak się takiego zadaduję to i tak nic z tego nie wychodzi realnie zresztą jest podobnie...

      Usuń